Tisdag...snart semester.

Jag har precis sett P.S I love you igen. Jag kan bara inte fatta att jag verkligen grät på samma ställen igen, jag har ju redan sett den en gång men det gjorde jag. Ärligt talat så har jag förstått att det finns en massa tjejfilmer och att tjejer kan se dom etc etc men jag har aldrig fattat det riktigt förräns nu då jag äntligen förstod vad de menade. Jag antar att P.S I love you är min snyftfilm. Har ni inte sett den bör ni göra det omedelbart.

Med anledning av detta kan jag ju bara säga att jag är så avvis på skottlandskompisen som var i Dublin i helgen. Jag har bestämt (ska bara förankra det hemma på något sätt) att nästa års semester resa blir till Irland. Inte bara Dublin eftersom jag gärna vill se landet och det ska vara suverän vandring på Irland. Tur att jag har ett år på mig att förbereda mig :-)

I övrigt så är det bara några dagar kvar till semester. Den här veckan blir dessutom lättare på jobbet då kompisen har kommit tillbaka från semestern.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gissar på att det är jag som är kompisen :) Min tur att sakna dig när du är på semester, vem ska jag nu åka till Bromma med haha..

Kram

Postat av: Carina D

Hi, hi, jag smyger kanske efter dig ute på landet för nu har jag varit i Dublin två gånger, men jag vill verkligen se landsbygden. Ön är ju så liten att jag funderar på bilande runt kusten eller nåt... Nåväl, jag ska ju köpa tält och spendera hela sommaren uppe i högländerna också. Och åka till Peru. Och åka på charter. Och....



Kan säga att det tyvärr inte fanns några PS I Love You-trubadurer som jag planerat med. Istället fanns galet flexibla och läskiga Riverdansare! Wow, trodde inte alls det var något jag skulle gilla, men... wow.



Jag tänker inte alls vara avis på att du åker till amerikatt (hm) men jag vill höra allt när jag kommer till Sverige sen! Jag håller bara på att pussla dagar...



Hm, nu vill jag nog se en viss film igen förresten...

2008-09-04 @ 08:43:51
URL: http://carinas-swecourt.blogspot.com
Postat av: shkurte

läs min blogg :)

2008-12-25 @ 02:15:54
URL: http://skutttis.blogg.se/
Postat av: AleXaNdraA <33

kolla in på min blogg ;D

2010-01-23 @ 02:56:27
URL: http://alexiss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback