Semester....äntligen

Jag har nu varit tillbaka på jobbet i 4 veckor och personligen tycker jag att det känns som ett år. Snart är det dags för semester tack och lov och tro det eller ej men den är välbehövlig....jag har redan märkt semestertecknen som jag trodde jag skulle slippa den här gången. Känner ni igen dem....en kollega går mig på nerverna bara hon visar sig snart, hon kan inte säga ett enda trevligt eller bra ord, allt som kommer ut ur hennes mun är hur jobbigt allt är och att hon faktiskt lider....jag funderade själv på om jag överdrev tills kompiskollegan kom och himlade med ögonen och sa att hon fått nog av samma kollega och dennes gnäll. Jag känner hur väggarna krymper när jag sitter inne och att det finns en stor värld därute som jag måste upptäcka med liten viking och tatuerad make....och snart åker vi till de underbara munroes i Skottland där vi ska leka alla tre med skottlandskompisen!!! Jag tror faktiskt att jag måste få gå i pension nu med full lön!!!!

Kommentarer
Postat av: Max

Klart du ska på upptäcksfärd med Vikingen! En viktig tid...
Marstrand var underbart, stora klippor och riktigt saltvatten = havet : )

Snart är det semester

2008-06-02 @ 21:06:05
Postat av: Carina D

Jag börjar snart lacka ut på den där portföljen med pengar som jag hela mitt liv gått runt och letat. Jag skulle såååå ta den och sedan knalla runt i spenaten tills jag stupar. Ska bli underbart att komma ut - och leka med ER!!! Har bara en jävulsk "self assessment" och övertid att gå igenom först. Tror assessment är värst, frågan är om de tycker jag är ett sånt geni som jag tycker själv...

Postat av: Miriam

Bara några futtiga timmar kvar på jobbet...snart snart snart....he he he!!

Sedan ska jag tillbaka till landet där min mark finns - moi Lady Miriam of Glencrannog!!!

2008-06-05 @ 12:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback