Sov du lilla videung...

Det är slutet av juli och värmebölja ute. Jag längtar hela dagarna efter att få gå hem så jag kan få leka med lilla vikingen. Både igår och idag så har jag kommit hem skyndandes från jobbet bara för att få leka lite med lilla vikingen. Igår satt han i den tatuerades knä vid 19-tiden och somnade rätt och slätt. Jag kunde till och med torka av hans ansikte med vatten utan att han vaknade. Samma visa idag....jag kom hem...vi åt...vi skulle gå ut men fick leta länge och väl efter den lilla vikingens skor tills vi hittade dem. När jag väl tagit ut honom var han så trött så han bara ramlade hela tiden. Jag fick jättedåligt samvete som plågade mitt barn att vara ute och leka när han klockan 18 på eftermiddagen höll på att svimma av trötthet så det var bara att knalla hem och äta lite kvällsmat så somnade han i knäet...eller svimmade...!! Ja ja, han är iallafall som balsam för själen när man kommer hem från jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback