Årets bokslut

Sorry Carina men jag rippade av din direkt...den  var så bra!!

Årets nyhetsprioritering 1: Gatuvåldet efter att Riccardo Campogiani blev ihjälslagen av jämnåriga.

Årets nyhetsprioritering 2
: Klimatet och smältningen av antarktis.

Årets acklimatisering
: Stor omställning när den lilla vikingen kom ut i världen. Stor acklimatisering...den är pågående och lär väl vara det i minst 18 år till...svett...

Årets topp
: Vikingen, bröllop och alla kompisar.

Årets blåshål: Utanför kyrkan när vi skulle ta bröllopsfotona och jag insåg inte att jag stod med bara axlar i riktigt snålblåst. Det gick bra ändå.

Årets Film:Harry Potter och Fenixorden och Northanger Abbey...

Årets inköp: DKNY väska i orginal i USA.

Årets CD: Edith Piaf

Årets bok: Läste jättemycket innan lilla vikingen kom ut. Nu har jag inte hittat något som jag blivit eld och lågor över så då får det bli de böcker jag nu beställt, bland annat Sebastian Faulks "Birdsong".


Årets tur-i-oturen: VI blev magsjuka i USA, tack och lov över julhelgen när allt var stängt ändå och tack och lov inte när vi skulle resa till eller från.

Årets syskonträff: Äntligen åkte vi till min syster i USA och hälsade på familjen och såg hur de bodde. Saknar henne jämt.

Årets semester: USA-resan gav helt klart mersmak. Kul, hade aldrig trott att det skulle vara så roligt att åka dit men vill helt klart tillbaka och se mer.

Årets bröllop
: Vårat.

Årets bebis: Världens Goaste Lille Viking! Så vacker...

Årets födelsedag
: Den tatuerades. Samma dag gifte sig min kompis så han firade ordentligt.

Årets toastmadame: Carina i Skottland. Helt klart den absolut coolaste toastmadamen. Ingen hade tråkigt i hennes närhet. Klart partystämningshöjare.

Årets brudtärna: Kompisen!!!

Årets inspiration: Den lilla vikingen.

Årets missbedömning: Förlossningen. Tog ett par dygn längre än jag trott...så kan det vara.

Årets Uppdrag Slutfört: Gifta mig. Var så nervös så jag trodde jag skulle svimma framme vid altaret ett par gånger. Har aldrig varit så nervös.

Årets infriade nyårslöfte: Gör inga sådana men passade på att sluta snusa för några veckor sedan. Bättre sent än aldrig.

Årets fredagsunderhållning: Midsomer Murders...

Årets överraskning: Pol Potts, grät och grät varje gång jag såg det på Youtube och på TV....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback