Det går troll i barnvagnar

Häromdagen var den lilla vikingens farmor och hälsade på i storstan. När vi promenerade runt så kände jag hur barnvagnen var trögsvängd och obalanserad. Helt otroligt men det hade blivit punka på höger däck. Det blev till att åka hem på en gång och vara försiktig så däcket inte blev sönderskuret när vi skulle ta hem den. Dagen därpå lagade den tatuerade däcket och vi pumpade upp det ordentligt. Jag andades ut och skulle ta en långpromenad med den lilla vikingen men icke sa nicke. Halvvägs på vår promenad så blev det punka på det vänstra däcket och luften bara for ut. Den lilla vikingen undrade vad mamma höll på med. Jag fick dra hem barnvagnen på framhjulen för att återigen inte skära sönder däcket. Den tatuerade lagade återigen däcket....och än så länge verkar det hålla.

Jag blev ändå matt vid tanken på att något annat skulle vara fel med vagnen och vi skulle vara tvugna att åka tillbaka och reklamera den här också. Hos samma människa/företag där vi nu har ett ärende i allmänna reklamationsnämnden. Vad är sannolikheten att hon skulle ens försöka vara tillmötesgående och uppfylla garantin särskilt som hon lär komma ihåg att jag ville lämna tillbaks vagnen då jag inte tycker om den. Så peppar peppar så verkar det bara som att det var glasbitar i däcken.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback