Utmanad

Jag blev utmanad http://aikmansgirl.weblogg.se

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns (fanns) på din Att-göra-lista idag?


1. Pussa och krama lilla vikingen
2. Pussa och krama den tatuerade maken
3. Boka bil på utlandsemestern
4. Laga jeans
5. Gosa lite mer med vikingen

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jobbade på advokatbyrån och förlovade mig med den tatuerade i Aten precis vid midnatt när klockarna ringde i "statskyrkan" (det var inte planerat men likväl superromantiskt)

Vilka platser har du bott på?
Stockholm, florens och rom....London en superkortis

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Säkra den lilla vikingens ekonomiska framtid
2. Byta jobb och bara jobba på hobbynivå så jag kan komma och gå som jag vill
3. Ge den tatuerade maken en tatuering
4. Investera i bostäder och fastigheter i Sverige och utomlands med terrass
5. Shoppa på Gucci och Prada samt starta hemliga välgörenhetsprojekt

Ok, jag ska egentligen utmana 6 st med egna bloggar men jag kan bara utmana några!!! Känn er utmanade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback