Scrapbook-bugg-biten

Ikväll följde jag med två kompisar och lärde mig scrappa lite mer. Ärligt talat blir jag helt överväldigad av alla dessa verktyg och manicker som man kan använda för att "riva" upp kanterna på papper eller klippa till snygga hörn eller stansa ut grejjor eller .....allt möjligt. Jag gjorde ett kort till den tatuerade maken så jag lägger ut en bild senare eftersom han måste få det först.

Det var iallafall jätteroligt och det var superkul att träffa kompisarna igen. Jag går dit lika mycket för den sociala biten om inte mer...:-)

Idag har jag dessutom varit ledig och imorgon också, det är så skönt att bara vara ledig med lilla vikingen och maken. Jag kopplar av jobbet så fort så jag kommer knappt ihåg vart jag jobbar.

Snart är det äntligen äntligen semester. Jag längtar verkligen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är värd semester, det går fort, snart är det din tur.

kram

Postat av: Miriam

Tack, jag blir lite avundsjuk när jag ser era härliga semesterbilder. Det ska bli så härligt



Har försökt lägga dig i min länklista men det strular med kopplingen...kanske mina tekniska kunskaper..:-)

2008-08-26 @ 09:16:21
Postat av: Olivia

Tack för igår, det var super mysigt! Den sociala biten är rätt stor med scrapbooking och jag kan säga att jag inte heller går till Papprika för att få mycket gjort hehe! ;-)

Men trevligt har man!!! :)

Kram och vi ses snart hoppas jag!

2008-08-26 @ 18:55:48
URL: http://janssonsuniversum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback