Hmm....

Ok, så här såg dagen ut sammanfattningsvis och kort:

kom till jobbet och var glad = bra
fick rolig uppgift av chefen = mycket roligt
kollega med annan åsikt avslutade diskussion med att skrika elaka påhopp aggressivt = chockad och ledsen, ville gå hem
chefen tog ursäktande tillbaka rolig uppgift = sånt som händer
lunch med rolig kollega = upplyftande
chefen fräste ur sig "alla kan ju inte vara lika glada som du jämt" = ärligt talat vad är det här??
chefen bad en timme senare om ursäkt = han gör det 2-3 ggr i veckan, han kanske kan börja skärpa sig istället.
aggressiv kollega låtsas som allt är bra men latent aggressiv = obehaglig människa, bäst att hålla sig långt borta vilket jag redan försökt med länge
Varför jag inte sjukar mig imorgon = lovat annan kollega som jag gillar att jag ska täcka för henne så han kon gå tidigare.
Dagens räddare = lilla vikingen, den tatuerade maken och fika med svågern och svägerskan som jag gillar att umgås med och födelsedagspaketet jag fick från kompisen häromdagen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen.

Vad har hänt? Är det J som varit i farten?

Saknar inte jobbet men saknar att snacka skit med dig haha..

Kram

Postat av: Miriam

Japp mitt i prick...denna underbara positiva människa som sprider välvilja och glädje runt sig...eller??



Jag saknar dig också men jag hoppas du har en supermysig semester och glömmer bort vart du jobbar :-))

2008-08-08 @ 07:56:19
Postat av: Jenny

Hon är bara för mycket, orkar knappt se människan längre. Hur var det med tån och ryggen? Vi njuter, trots det dåliga vädret, jag älskar som sagt att vara hemma när det regnar så jag lider inte :( Om en vecka ca väntar Grekland :)

Kram

2008-08-08 @ 20:32:24
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Stella

Stellux, jag har nu grillat paprikor i två dagar

:-/Men dendär jobbiga sura saken vid namn J - kan man inte voodooera bort henne typ??? Vi kan testa på middagen!!

Kram and try to give a shit:-)

2008-08-12 @ 20:24:17
Postat av: Jenny

Tack tjejen !

Hoppas att du har det bra utan mig på jobbet och att du står ut med "tanterna" :)

Kram

2008-08-13 @ 21:45:19
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback