FREEEEDAAAAG

Äntligen äntligen äntligen äntligen fredag...oh my god. Äntligen fredag.

Jag har längtat hela veckan efter fredag. Jag är ledig måndag och tisdag så nu är jag långledig. Fyra dagar med den lilla vikingen och den tatuerade maken. Livet kan inte bli så mycket bättre. Förra helgen hade jag och den lilla vikingen en jättemysig helg. Vi lekte i parkerna hela helgen!! Rutschkana var en klar favorit.

Ikväll kom kompisen på middag och så tog hon hand om den lilla vikingen. Hon bytte pyjamas på honom, gav honom kvällsgröt och hjälpte honom borsta tänderna och det var så himla coolt för jag hade lika gärna kunna gått. Han hade det så himla bra. Jag vet inte varför jag tror att ingen annan kan ta hand om honom men det var bara så himla coolt. Han hade det bra och tyckte att det var ganska roligt!!

Snart är det semester!! SEMESTER.

Igår såg jag dessutom äntligen P.S I love you.

Ska ta mig i kragen och gå på bio lite oftare.

Snart ska jag blogga om mitt år som Lady Miriam. Det har varit ansträngande åtaganden...:-) men jag har iallafall varit i mitt land he he he

Kommentarer
Postat av: Olivia

Visst är hon underbar på att ta hand om barn denna kompis! :)

Postat av: Marie

Visst var det häftigt, jag blev nog lite chockad själv oxå....men det är ju främst tack vare den underbare lille vikingen som allt gick så bra! :) Njuuut av din lediga måndag, och jag hoppas du laddar inför ikväll för då blir det scrapping, yes!!!

2008-08-25 @ 08:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback