Snart är det dags igen....!!!

Häromdagen ringde chefen tillbaka och meddelade att jag får vara kvar på mitt gamla kontor men får byta grupp. Efter att ha fundrat ett tag så insåg jag att det faktiskt var riktigt bra förrutom att jag inte får ha min gamla chef som jag verkligen gillar men i övrigt så är det verkligen bra. Jag insåg att jag drog en djup lättnadens suck när jag insåg att jag skulle slippa en av tanterna i min gamla grupp som jag satt bredvid sist (kontorslandskap) och hon gick mig verkligen på nerverna med allt till slut, sin röst, sitt sätt, att hon bara existerade och nu slipper jag henne - det är faktiskt en lättnad att slippa jobba med henne. Så det kan kanske bliännu bättre än det var innan - så det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback