Lady Miriams nedräkning

Ja, då är bröllopsdagen i nära antågande. Jag är superglad för just nu är all nervositet borta. Igår hade jag ett panikögonblick då vi var kyrkan och den tatuerade började fråga kyrkovaktmästaren en massa saker som redan var bestämda....jag tänker inte berätta vad...vilket gjorde att vi fick ändra en del saker. TIll att börja med så blev jag helt matt och jättearg på den tatuerade....(för-----e karl, måste han komma och lägga sig i saker jag redan fixat ....arrrrrrrrrrrrrgghhhh....) men så diskuterade vi lite, ringde prästen och det blev faktisk mycket bättre än från början. Jag, den tatuerade och lilla vikingen har helt plötsligt tid att ta det lugnt och inte stressa ihjäl oss på bröllopsdagen. Det är jättebra för den lilla vikingen som ändå har en lång kväll framför sig.

Det är så skönt att vi kunnat ta det lite lugnt i ett par dagar. För några veckor sedan hade jag mardrömmar om bröllopet, bland annat drömde jag att vi var i kyrkan och jag hade inte fått min klänning. Alla var i panik men jag mest och när jag äntlingen fick klänningen så hade någon sytt på en sladdrig krage som bara fladdrade runt. Men så i förra veckan så ordnade vi de sista större detaljerna och efter det så kunde vi pusta ut. Jag sover rätt så bra om nätterna utom när den lilla vikingen ett par gånger per natt tycker det är dags att vakna. Men men det är just nu, vi får väl se hur det blir dagarna innan. Jag är iallafall glad om vi kan få lite romantisk stämning på vårat bröllop också. Så för att inspirera mig så har jag i veckor jagat runt efter filmen "Fyra bröllop och en begravning". Jag tycker att det är en klassiker men den fanns ingenstans...inte på nätet, inte i videobutiker ingenstans. Till slut hade en kompis den och så fick jag äntligen se den. Så jag kan berätta för alla att vi kommer också att ha två hippies i kyrkan med gitarr som sjunger "you know I caaaan´t liiive without you.." ha ha ha ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Christer

Grattis!
Om filmen fortfarande önskas så hittade jag den hos www.discshop.se.
Ha en bra smekmånad (vecka? dag?)
Christer

2007-09-12 @ 15:55:35
Postat av: Miriam

Jaha, då måste vi ha sökt fel för vi hittade den inte. Tack för tipset!

2007-09-12 @ 16:50:42
Postat av: Carina D

Jag drömde också om ditt bröllop! Hela kyrkan var full av gröna Gremlins som sjöng Bröllopsmarschen och dansade kanga mellan kyrkbänkarna. Det var skitkul!
Får jag också dansa kanga mellan kyrkbänkarna?

Postat av: Miriam

Jag vill ha gröna Gremlins och en dansande Carina. Bara om du lovar att med hög hals sjunga Donald Where´s your trousers

2007-09-13 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback