Liten Viking blir snart halvåret

På fredag blir vikingen halvåret. Tiden har gått så fort. Ändå känns det som det var så länge sedan som han var ett litet knyte som mest sov. Nu kan han en massa saker, utan att kunna uttrycka sig i ord så visar han ändå vad han vill. Hans främsta sätt att ta sig fram är att rulla över hela golvet - och fort går det, han tycker om att leka och han är så förtjust i att träffa andra bebisar och vuxna. Jag tycker fortfarande att det är lika mysigt att sticka ner hela ansiktet med näsan först i hans huvud och lukta på min bebis. Det är mysigt när han måste vila att ligga bredvid och vila med honom. Det är bara så mysigt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, vad fort det går! Det är så roligt att se hur vikingen växer och utvecklas. Nu har jag ju inte sett honom på hela 2,5 vecka... undrar vad han lärt sig till idag?! Vi ses! Kram :-)

2007-11-01 @ 09:13:47
Postat av: Miriam

Han är så rolig för han lär sig verkligen något nytt varje dag. Värsta killen

2007-11-01 @ 20:35:08
Postat av: Carina D

Ha, ha, skulle vilja se honom rulla runt därhemma!

Måste säga att jag verkligen älskar din blogg, det är så otroligt kul att följa en liten familjs utveckling - fasen, du borde ge ut den som bok för nyblivna föräldrar! Allvarligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback