Släpp fångarna loss det är våååååååår......ja just det jag är ju fri..he he he!!

Det är våååååååååååååår, alldeles underbart varmt, soligt och skönt och vårigt. Jag tog en långpromenad idag och det var så varmt i solen så jag var tvungen att ta av mig jackan och gå i bara tröjan. Underbart....när jag kom ut i naturen så var det så mycket folk överallt så alla bänkar var nästan fulla men jag hittade en he he he, där satt jag och solade och bara njöt av att vara ledig för en gång skull. När jag gick på universitet var våren en av de värsta tidpunkterna pluggmässigt och gå ut och sätta sig någon timma fanns inte på världskartan. Sedan har jag jobbet, varje år mer än året innan så när man väl kommit ut så är det när solen gått ner. Men nu, nu är jag ledig ha ha ha och kan sitta och lapa sol tillsammans med alla andra soldyrkare. Det är underbart. Mer sol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback