Vidar Viking

28254-14

Såhär ser den lilla vikingen ut när han är nybadad!! Dessutom har jag kommit på honom.... ibland har han skrikperioder på kvällarna då han testar vårat tålamod (och det ska han göra också) så kan han bara tvärslockna mitt i ett skrik....d har jag sett hur han slappnar av i hela kroppen och ler stort i sömnen, ibland skrattar han till och med lite lustigt och ler med hela ansiktet för att sedan sucka förnöjt och sjunka ner i djup sömn. Kan man annat än älska ett sådant barn??

Kommentarer
Postat av: Fläskis due

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT:-) Kul att se bilden - han ser liksom större ut på fotot.
Var i Kungsan igår o frös ihjäl, men nu är det SOMMAR! Have a nice day o hälsa K!

2007-06-02 @ 12:20:03
Postat av: Mimmi

Yes, vi har liten konsert här idag nere i parken. Verkar vara mer proggrock än något annat..så det låter inte så fint men det är fullt med folk som sitter och njuter av solen, musiken (???) och öl....

2007-06-02 @ 16:49:58
Postat av: Carina D

Guuuu vilken charmig unge! O va mycet har han har! Jag anar en liten Emil under den blonda kalufsen, ha, ha. Han ar ju ascool!

Postat av: Marie

Åh, så underbart sött!!!! Och vilken frilla han har, instämmer med Carina- helcoolt! :-)

2007-06-04 @ 08:35:58
Postat av: Mimmi

Japp, vi ska spara ut hans hår så vi kan göra vikingaflätor sedan :-)

2007-06-04 @ 11:47:46
Postat av: Eva

Såååååååååååååååååå söööööööööööööööööt

2007-06-10 @ 09:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback