Liten viking växer snabbt

28254-15


Häromdagen var sanningens ögonblick inne igen. Vi skulle tillbaka till den onda barnmorskan på BVC igen. Jag var förberedd med ett smatterband av argument (även om jag hellre utmanat henne på fäktduell efter förra omgången). Väl där var hon jättetrevlig...!!! Hmm....skumt....bäst att inte släppa ner garden....så vägde vi den lille vikingen!! Heureka....han har gått upp jättemycket i vikt och på 5 veckor har han vuxit 5 cm!! Han är en äkta viking!! Barnmorskan var snäll och trevlig och till slut kastade jag in handduken och var trevlig själv!!

Vidar har börjat le mer och mer. Han är så söt....han ler med hela ansiktet....favoriten är att öppna hela munnen i ett vidöppet gap, le och så gör han små glada skrik!!

Kommentarer
Postat av: Fläskis due

Fläskis!! Jättefin bild:-) Kul att han ler nu - ska bli spämnande att se. Djurgården var fint, men jag är helt slut av all natur och luft!
Notteeeeeeee

2007-06-07 @ 00:12:31
Postat av: Eva

Kom på idag att jag kunde kolla din blogg...äntligen fick jag se den lille Vikingen. Gosepojk...ser fram emot att få se fler bilder.....hur gick det med vattenskadorna haha. Skönt att ilskna barnmorskan fått fason på sitt humör och beteende.
Kram på Er

2007-06-10 @ 09:45:13
Postat av: Miriam

Aha..jag trodde jag hade mailat foton till dig. Det blev inga vattenskador he he he - ibland gäller det att ha tur...

2007-06-10 @ 18:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback