Bokslut år 2006

Årets beslut: Vart ska julgranen stå???

Årets överraskning: Att få plånboken stulen i Barceolna, det tog ett par minuter att ta in det. Jag som tycker att jag är så bra på att ha koll på mina grejjor när jag reser..

Årets stora grämelse: Tentorna på jobbet som jag trodde att jag sluppit för evigt när jag var klar på universitetet.

Årets sex-laxar:  He he he...

Årets fylla: Hamnen i Barcelona, mycket trevligt.

Årets sagostund: Graviditetstestet!!!

Årets saga: Spamalot. Såg den i London, va kan jag säga??! Rock on Tim Curry.....!!!

Årets bostad: Flyttade ihop med pojkvännen i underbara lägenheten. Målade om väggar och lade nytt golv. Så New York studio snyggt.

Årets moment 22: Ingen direkt!

Årets bedrägeri: Nya riksdagen och regeringen som jag själv röstade på i form av alliansen. Inte en enda sak av det som de utlovade är infriad. Om möjligt visar de istället en enormt bristande kunskap om hur mycket fattiga människor det finns i Sverige som inte kommer klara sigmed de nya reforemerna.

Årets mycket väsen för ingenting: En del möten på jobbet, oh my Gooood. Var får folk energin och intresse att tjafsa om en del saker för??

Årets identitetskris: Vi ska bli föräldrar......betyder det att jag måste växa upp nu?? Hmmm...det går nog att gå runt det också.

Årets semestermål: Skottland, Barcelona, Skottland igen och London.

Årets vad var det som hände: Vart tog det här året vägen??

Årets korruption: Jag har inte blivit erbjuden en muta på hela året.....taskigt.

Årets hunk: Christian Bale den okrönte kungen

Årets CD: U218 Singles. Oersättlig. Il divo.

Årets ord: Attityd.

Årets hobby: Vandring och resa. Reste runt i Skottland och vandrade, outstanding. Reste till Barcelona som var en undberbar stad och London i repris. Upptäckte en massa roliga saker i London.

Nyupptäckt hobby: Gå målarkurs var roligt. Yoga.

Årets Bridget Jones: Var med pojkvännen vid garaget där han och hans kompisar har sina motorcyklar. Sitter kring vid ett bord och ska släcka en ciggarett. På bordet står något som ser ut som en askkopp och jag fimpar. Varvid alla börjar skratta....jag hade visst fimpat i någons oljefilter....oj...jag är inte så teknisk.

Årets citatkälla: Filosoferande upp på vandring i Skottlands Five Sister´s of Kintail. Kompisen och jag pratade om att vandring är precis som livet, man ska bara ta ett steg i taget och njuta av det. Och alla andra små hinder får man ta som de kommer....precis då kom vi till en dropp off på ca 10 meter, jag har höjdskräck och det enda jag ser är stup på båda sidor om det stenrösliknande ställe vi skulle ner på....efter många om och men så kom vi ner till slut. Efter ca 10 timmars vandring tyckte vi mer eller mindre likadant...då var vi så trötta men vi hittade ljunghedar att sätta oss på och åka ner för. Årets citat blev "always look on the bright side of life".

Årets höjdare: Sambon och graviditetstestet.



Kommentarer
Postat av: Carina D

*skratt* Arets Bridget jones var ju kanon! Jag kan riktigt se dig sitta kvar ocksa, sa dar cool och liksom "ja?".

Och du har ratt, vi kom verkligen underfund med livet. Glomde det i mitt bokslut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback