Blogg utmaning

Vilken svordom använder du mest?
Men va fan

Äger du en iPod?
Nej, och ingen MP3 spelare heller, jag har en radio.....

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Alltid för tidigt......

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Japp, tycker alltid att det ser ut som jag hamnat på bild av misstag om det inte bara är suddigt.....

Vilken var den senaste filmen du såg?
Stasifilmen.....

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En större lägenhet.....

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, speciellt när jag var i tonåren.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, om inte mjölk räknas....

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
U2 18 Singles...

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Egentligen ingen av dem....

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Neeeeej och det är sååååååååå trååkigt.....

När var senast någon stötte på dig?
Ingen aning. Var nog jättelänge sedan!

Vad åt du till middag?
Det blev yougurt och en avokado...har varit sjuk och inte fått tillbaka smaklökarna så jag hade lika bra kunnat äta vaniljglass och vitlök....

Använder du huvtröjor?
Japp

Kan du vissla?
Jaaaaaa

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja men inte alltid helt frivilligt, när jag bodde i Rom var det som regel en demonstration i veckan och för att kunna ta sig från punkt a till punkt b var man alltid vid något tillfället tvungen att gå med demonstrationen en bit....

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg- & dalbana.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut, men jag brukar inte tycka att det som de säger bakom ryggen på mig är värt att veta....

Vilket riktnummer befinner du dig i?
*pass*

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jaa, så ofta det gick och eftersom jag är uppvuxen in the Dark Ages jämfört med nu så innebär det att det var när det var lilla sportspegeln, godmorgon sverige på lördagar och jul och sommar program.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej

Vilken film kan du alla replikerna till?
Sagan om ringen

Äger du några band T-shirts?
Nej

När flög du senast?
London i december.

Läser du för skojs skull?
Ja mer än gärna!

Pratar du några andra språk?
Engelska och italienska. Har läst gammelgrekiska, nygrekiska och latin och tillbringade tre års tyska lektioner med att pränta in grammatiktabeller....

Har du gråtit offentligt?
Japp, det kommer gratis med hormonerna när man är gravid...

Har du en stationär dator eller en laptop?
Vi har en laptop och en stationär i källaren

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och...

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Beror på, är jag uttråkad är det alltid kul att lära sig något nytt man vet aldrig när man har användning för det....

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Tatuering

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror väl på hur det känns, tycker inte att man kan kategorisera på det sättet.

Kan du kasta macka?
Ha ha ha ha ha

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, tyvärr...

Vad har du med dig in på bion?
Godis och vatten

Vem var din favoritlärare?
Min Latin/Grekiska lärare...hon var supercool

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ras?! Jag har gått ut med hundar men aldrig dejtat dem.....skum fråga....

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Sambon full med tatueringar.......

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Italienska

Gillar du att flyga flygplan?
Har inget emot det.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet och humor

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Inte någon som jag tyckt har varit oattraktiv ;)

När sov du senast på golvet?
I Skottland i september.

Vilken är din favoritdrink?
Just nu är det vatten med päron och citronmeliss men när jag får dricka alkohol är det vitt vin.

Gillar du din boendesituation?
Japp men eftersom vi får utökning ska vi snart återinträda i bohemlivet....litet men mycket kärlek.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Runt sex till sju

Äter du frukost dagligen?
Försöker och oftast lyckas jag.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Ett pucko på jobbet

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ta dig i kragen, sluta gnäll det löser sig alltid.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, jättegärna!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Madonna när jag var yngre, idag en sliten Zsa Zsa Gabour kanske ha ha ha ha .

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Chewbaka

Vad är du allergisk mot?
Självupptagna idioter.

Ifall någon känner sig manad att ta sig an denna lista så gör gärna det

Kommentarer
Postat av: Carina D

*apskratt* "jag har gatt ut med hundar men aldrig dejtat nagon". bra svar pa tal! Korkad fraga.

Och ah vilken nostalgi med tecknat pa Gomorron Sverige... om ungarna idag visste. ;-) Oh, shit, NU lat jag gammal!

Jag ar enkatoman, jag antar utmaningen saklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback