Vuxenpoäng

Vuxenpoäng 1
VI har en liten, modern fin bil som man kan parkera nästan överallt i en fin mörkblå metallic färg. Eftersom vi ska uttöka familjen så började jag diskutera med mannen att det nog var dags att skaffa en större bil som var säkrare och där vi kunde få plats med barnvagn och allt annat. Han var inte så glad till att börja med, han skulle vara tvungen att ge upp sin lilla sportiga bil för en familjebil. Han var lätt grön i ansiktet men jag stod på mig. Förra helgen så provbytte vi bil med en kompis till honom som ville ha vår bil.  Så förra lördagen satt vi i en Volvo 855 Combi. Det var inte alls som jag trott att sitta i den, det kändes som en liten lastbil på insidan, den var jättestor.....värsta familjebilen, stor, säker och trygg men absolut inte sportig, smidig och tuff som vår lilla bil.... Snyft, det är dags att växa upp!!! Vuxenpoäng får jag för att jag resignerat får inse att det går inte att klämma in barnvagnen i en liten tredörrars bil.


Kommentarer
Postat av: Den tatuerade sambon :)

Joru... Vuxenpoäng så det sjunger om det. Lastbil va de... Snyft...

2007-02-11 @ 02:57:39
Postat av: Anonym

Jaa, men vi kanske kan lacka om den och måla ditt lite flames??? Kanske en målning som ser ut som en tatuering också?? :-)

2007-02-11 @ 18:31:41
Postat av: :)

Jaaaaa.... O lite dödskallar oxå..... :))

2007-02-11 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback