Vuxenpoäng 2

Vuxenpoäng 2
Den här veckan har jag jobbat sex dagar istället för fem. Om jag inte hade varit gravid så hade jag med största sannolikhet festat ordentligt igår och legat bakis och skakis och tittat på Alpina störtloppet idag. Men nu är jag gravid så min vana trogen tog jag en fika med en kompis igår efter jobbet och sedan åkte jag hem och lade mig i soffan, Lagom till tio på kvällen somnade jag i soffan. Imorse vaknade jag vid niotiden och såg iallafall herrarnas störtlopp. Go Patrick Järbyn, så bra. Naturligtvis ville jag se Anjas åk men eftersom jag tydligen och mot min vilja håller på att växa upp nu så tyckte jag till slut att det var för fint väder ute för att sitta hemma och titta på TV hela dagen så jag satte på mig alla varma kläder man behöver för en långpromenad och ut i vintevädret för långpromenad. Jag kan ju inte ligga hemma i soffan hela dagen och glo på TV som jag skulle gjort annars. Nåväl jag tog med min radio och lyssnade på P4 för första gången frivilligt i hela mitt liv. Jag gick ut vid 11:30 och loppet började inte förräns 12:45 så när störtloppet väl började så kunde jag inte sluta lyssna utan var tvungen att fortsätta promenera tills Anja gjort sitt åk och naturligtvis var jag tvungen att höra de två sista åkarna göra sitt innan Anja tog guld!!!! Jag fick säkert 100 vuxenpoäng och det var det värt för ANJAS TREDJE GULD!!!!!

Kommentarer
Postat av: Den tatuerade sambon

Gör som jag. Gå med i vvv*. Ålder är en siffra. Erfarenhet är bra. :)

* Vi som Vägrar Växa upp.

2007-02-11 @ 21:52:24
Postat av: Paola

Ciaoooooooooooooo! Duär duktig som håller bloggo vid liv, min är en zombie..den glider omkring där ute, men är rätt död. SNÖ!! När blir det VÅR?? Urk. Håller på med mitt rep om Västermalmsgallerian..en mycket trist plats så det blir en sorglig historia. Let me know om du har tid med en fika nån kväll. Vet du vad? På fredag ska jag (om jag inte mår dåligt efter BRF-middagen) gå med Gonzo o TRÄNA..svettas o hoppa på BASpass. Hon får gå bas oxå. Mein Gott!
Ciao bella

2007-02-13 @ 10:39:30
Postat av: Miriam

Jag gillar VV-klubben!!

Jag tror BAS-passet är en utmärkt start....:-) he he he

2007-02-15 @ 18:39:37
Postat av: Carina

*skratt* Later som nar jag akte ett antal extra hallplatser med bussen for att hora klart matchen, fick knalla 20 min hem sen... det var det vart!

Forena nytta med noje kallas det, va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback