Fredagsfyran: Karaktär

Tema: Karaktär

1) Vad är det modigaste du har gjort?

I min värld är det att klättra runt på The Five sisters med höjdskräck. Det var ett garanterat kapitel att skriva in i historirullen.

2) Vad är det dummaste du har gjort?
Parkerat in mig själv och bilen i ett trångt garage så varken jag eller bilen kunde komma ut....vilket pucko!

3) Vad är det snällaste någon har gjort mot dig?

Kommer inte ihåg på rak arm men det är säkert något som den tatuerade sambon gjort. Annars tycker jag  bara att det är roligt att ens bekanta har en tendens att stiga fram i svåra stunder och gå från bekanta till vänner....

4) Vad är det galnaste du har gjort eller sett någon annan göra?
Hmmm....återkommer.


Kommentarer
Postat av: Carina D

*skratt* Hur lyckas man parkera sa att vare sig du eller bilen kommer ut?! Later iofs som nagot jag skulle kunna lyckas med, men jag tror jag sluppit... puh. :-)

Ar fortfarande stolt over dig pa de 5 systrarna! Det var supertufft ju! Och jag undrar om det inte bara ar en tidsfraga innan jag tycker det vore coolt med en, typ, bergskedjesiluett pa overarmen... Bedriften vaxer. :-)

Postat av: Miriam

Man tackar och niger!! Håller med dig, funderar seriöst på att göra en tatuering över den bedriften!!

2007-02-19 @ 08:05:20
Postat av: Den Tatuerade sambon.

Welcome to the dark side.... Moaahahahaha....

2007-02-20 @ 01:09:14
Postat av: Den Tatuerade sambon.

Welcome to the dark side.... Moaahahahaha....

2007-02-20 @ 01:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback