Harry Potter feber....et moi??

Otåligt väntade jag på att Harry Potter och Fenixorden skulle ha DVD-release och förra veckan var det dags. Äntligen skulle jag få se fortsättningen. Den var underbar....men jag har blivit helt Harry Potter galen. Innan har jag tyckt om filmerna och tyckt att de är underhållande men nu blir jag snart tokig. Dessutom fattade jag inte riktigt heller för när senaste filmen kom på bio så var det ju samtidigt release på boken så jag trodde att det här var upplösningen, sista filmen och sista boken...så när jag såg filmen blev jag lite snopen....så jag kollade naturligtvis extramaterialet i filmen och där pratade de om de två andra filmerna...va, två filmer till??? Jag messade skottlandskompisen som sa att jodå, de spelar in den just nu i Skottland. Ärligt talat är det tur att jag inte bor i Skottland för jag hade blivit en Harry Potter inspelnings-stolker...he he he

Så jag traskade iväg till bokhandeln igår för att även köpa böckerna - det räcker inte med filmerna - då gick ljuset upp för mig!! Det var ju den sjunde och sista boken som hade release samtidigt som den här filmen. Nu är jag på ordentligt prov eftersom jag vill slänga mig över böckerna men jag har alltid sett filmerna först och sedan läst böckerna och jag tror att det är bättre så för de gånger då jag gjort tvärtom alltså läst boken först och sedan kollat på filmen så blir jag alltid sur för filmen var ju aldrig så som jag tänkt mig.

Så, jag ska nog köpa mig en trollerilåda i julklapp...he he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback