Vidar Viking japans turistattraktion

Den tatuerades bror och tillika Vidars blivande gudfar är på besök i några dagar. Idag var det ett obligatoriskt besök på vikingabutiken Hagbard i gamla stan. Jag, lilla vikingen och den tatuerade väntade utanför. Som vanligt var det packat med folk i butiken. Vidar är nu så nyfiken så han blir glad varje gång han får komma upp ur vagnen och se sig omkring. Han tittar vaket och nyfiket omkring sig och tar in en massa. Dessutom är han född med en naturlig blond tuppkam. Så ser jag hur den tatuerade börjar le åt något bakom mig, så med den lilla vikingen i famn vänder jag mig om bara för att upptäcka att det står en halvcirkel med japaner runt oss med kamrorna i högsta hugg fotandes den söta lilla vikingen. Eftersom jag först och främst är mamma sa jag bara nej och vände bort den lille vikingen som log stort mot japanerna. Den tatuerade tyckte bara att det var roligt och gulligt som den stolta famlijefar han är men jag tycker inte att min son är någon turistattraktion för japaner även om det var rart av dem att tycka att han är så söt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback