Lady miriam får snart frisläpp

Jag håller på att tappa håret. Det är helt absurt, det räcker med att jag drar genom håret ett par gånger med borsten så är den full med hår. Det är tydligen helt normalt när man ammar. Jag var hos frisören som ska göra min håruppsättning inför bröllopet för ett par veckor sedan. Hon antydde väldigt tydligt att jag nog borde färga håret innan bröllopet men jag tror jag avstår från det rådet. Hellre ett halvutvuxet färgat hår än antingen en svintobuske eller i värsta fall inget hår alls. Jag får väl peta in en massa gröna växter överallt så det inte syns att det är hår med utväxt färgning. Kanske borde göra en mossmössa?

Ett större problem som nu tornat upp sig inför bröllopet är att en del släktingar har missat att boka hotellrum i Stockholm på bröllopshelgen. I Stockholm händer det många saker och den helgen är det läkarkonferens så nu står de utan hotellrum för det är fullbokat i hela stan. Oh my god, vad gör man? Jag har redan tidigare sagt ifrån att ingen får bo hos oss eftersom vi nu är tre personer som tränger ihop oss i en liten tvåa och det är faktiskt vår bröllopsnatt...! Så vi försöker nu fixa och trixa för att alla ska ha någonstans att bo. Oh my god, I am going bananas again. Den tatuerade tar det lugnt och jagar inte upp sig alls. Nåja, det finns ju alltid tält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback