Vinternöjen!

Nu är vintern äntligen här! Det är så fint ute och man kan göra en massa roliga saker. I år har jag inte gjort någon snöängel än men det kommer.

Däremot åkte jag skridskor häromdagen! Det var så kul, jag har inte gjort det på säkert 20 år. Vi åkte till Kungsan och hyrde skridskor. Jag fick ta hockey-rör för damskridskorna var redan uthyrda. Så ut på isen.....det var riktiga "bambi på hal is" skär jag gjorde. Framför mig kom en liten unge och rasade rätt i marken med huvudet först! Tur för henne att hennes mamma tvingat henne att ha hjälm.

Vi kom ett halvt varv innan de ropade ut i högtalarna att alla var tvugna att kliva av isen för att  ismaskinen skulle köra. Men vilken seeeeeeeeg gubbe. Han segade ju på i evighet och lämnade inte minsta lilla snöstrimma kvar. Till slut fick vi åka ut igen. Efter några varv gick det rätt bra! ROLIGT!

Kommentarer
Postat av: Viros

Jag vill oxå åka skridskor- djupt imponerad av att ni inte ramlade- klapp klapp. Spöket e tillbaka!! Viros we send to Liberia- enkel biljett!

2006-01-04 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback