Sista dagen - Pompa och ståt.....eller???

28254-7

Nu är den här, dagen D, dagen jag bivtis har misströstat och aldrig trott att den ska komma!!! Sista dagen på jobbet. Jag känner mig osedvanligt lätt om hjärtat över att sluta, säkert för att jag sista tiden suttit på en tjänst som inte varit särskilt utvecklande, underhållande eller social. Men jag har blivit en riktig hejare på korsord!

Så i fredags var ju sista kontorsdagen och jag gick hela dagen och funderade på om inte min chef skulle ringa och säga hej och tack! Tji fick jag. Inte ett ljud! Vet inte riktigt hur jag ska reagera på det egentligen men jag tycker att det är märkligt även om det är helt i linje med det här företagets policy att inte engagera sig så mycket i sina medarbetere så kan det ju faktiskt vara trevligt att ringa och säga hej då iallafall med tanke på att vi pratar flera gånger i veckan! Såååå glad att jag kommer därifrån!!


Kommentarer
Postat av: Paola

GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! SEE YOU MORGEN! HOPPAS DET BLEV EN BRA SISTA DAG- FREEEEEEEEEEEEEEEEDOM!

2006-01-29 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback