Nytt jobb

Så jag ska snart börja ett nytt jobb. Det konstiga är att jag är jättenervös. Det är samma känsla som när jag skulle börja i första klass. Jag kände ingen i min klass för ingen hade gått på samma dagis som jag och skolan var jättestor med en massa nya människor och det var skrämmande.

Nu ska jag börja på en jättestor myndighet, det är första gången jag ska jobba statligt och jag undrar om de har glömt bort att jag ska börja jobba där!! Tydligen ska jag vara på tre olika kontor det första året så det blir mycket flackande men det ordnar sig. Men jag var på intervju och fick mina anställningspapper dagarna innan jul sedan dess har jag inte hört ett dyft från någon. Eftersom jag inte är handlingsförlamad så har jag ringt själv! Den som ska bli min chef är konstant på möten och jag kan aldrig få tag i denne, det ordnar sig det vet jag också men jag kan ändå inte komma över den stora klumpen i magen och att jag känner mig som 7 år och ska gå till skolan första dagen när alla sa att skolan skulle bli jätterolig och jag förstod minsann att så sa de bara för att jag var tvungen att gå i skolan. Men skolan var jätterolig när jag var liten så förhoppningsvis blir det här lika roligt! Gulp!!


Kommentarer
Postat av: Sun

Du, det kommer gå jättebra och du kommer ha riktigt kul! Det är jag säker på! Jag får skicka lite idolbilder till dig när du har tråkigt.
Stor kram!!!

Postat av: Paola

Goood morning! Messade dig igår från nätet, men det blev lite strul. Anica hälsar så mycket- hon är i Rom nu. Ska gå o se Stolthet o fördom. DET BLIR SÄKERT JÄTTEBRA PÅ KFM- TREVLIGA MÄNNISKOR, GOTT KAFFE OCH SPÄNNANDE ARBETSUPPGIFTER!! KFM FOREVER;-)

2006-01-25 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback