FREEDOM

Igår var min första dag i frihet från jobbet. Det var skönt, som sagt det finns ju de man kommer att sakna!

Så jag firade med mina kompisar, vi gick på bio och såg Casanova.  Den var helt ok om man tycker att Heath Ledger är sensuell. Jag tycker att han är en jättebra skådespelare men han har inte det karismatiska som jag tycker Casanova har! Undrar om inte Christian Bale eller Gerard Butler skulle lyckats förmedla det annorlunda.....

Har hittat en ny hobby nu på nätet. Har mitt eget fotbollslag i
www.hattrick.org - RomaHawkes. Det värsta är att jag blev helt fast när jag väl börjar. Så jag håller nu på att försöka köpa nya fotbollspelare till mitt lag och byta ut en del av dem jag har. Har en benknäckar strategi som jag ska testa - dvs riktigt stygga fotbollspelare som mejjar ner motståndarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback