Första dagen på nya jobbet

Idag kom jag till min nya arbetsplats klockan 09:00 och träffade min chef. Det gick väldigt fort, jag fick springa förbi alla och säga hej och sedan var det dags för mitt första team-möte! Väldigt förvirrande, efter ca 2 timmar fick jag gå in i det som var mitt rum. Jag delar rum med min handledare som är jätterar och supertrevlig. På sidan om dörren fanns en namnskylt med mitt namn och hennes. Mitt namn!!! På mitt skrivbord - mitt skrivbord - stod det en blomma och alla kom in och sa hej! Det kändes supertrevligt.

Så håll tummarna för det kändes jätterbra.

Dessutom ringde en av mina f d kollegor egentligen ringde 2 av dem för att kolla hur min första dag var. Det värmer när någon bryr sig så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback