Semestern är slut....tillbaks till kolgruvan...typ!

Förra veckan var den första veckan efter semestern. Needless to say är att förra söndagen så kom de vanliga tankarna upp "ska jag hålla på med det här resten av  livet?", jag har ju inte tid att jobba egentligen jag har så mycket annat jag vill göra!!! Jag hinner inte ens göra en bråkdel på semestern. I år lyckades jag klämma in en flytt och flyttstädning av min gamla lägenhet, en vecka i Skottland med kompisen och 9 dagar i Barcelona. Semestern var så rolig och händelserik att jag verkligen inte vill tillbaka till jobbet för där händer det ju aldrig något roligt. Ok, efter en vecka på jobbet får jag väl erkänna att det händer grejjor där också och det är ju roligt iallafall. Som att jag lyckades dra ett skämt på chefens bekostnad om att hon v ar lit snål...hon blev iskall och förvandlades till isdrottningen i Narnia och svepte iväg. Jaha, så gör man entrè tillbaka på jobbet efter semestern, vilken tur att chefen ska sluta hos oss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback