Hidden Valley Skottland

Hidden Valley Skottland


Ni som ska se Harry Potter kommer vid ett tillfälle att se Hidden Valley där jag var och vandrade i höstas. Det är så fint där så jag måste publicera en bild på hur det ser ut. Jag och min kompis hade sådan tur så vi var där en söndag ganska sent på dagen så det enda vi träffade på var några som redan varit i Hidden valley på väg tillbaka. Vägen dit var lika upplevelserik som när vi väl kom fram. På vägen gick vi genom svårmodiga skogen, det var fullt dagsljus men så tjockt av grenar och träd så det gick knappt att se himlen. Vid en etapp fanns det ett mindre vattenfall innan detta, där hade vattnet gröpt ur berget på jättehäftiga sätt.

Hidden valley kom som en liten överraskning bakom en krök i princip omgiven av berg överallt. Very nice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Very nice! Varför är det alltid snö hos dig, men inte hos mig? Hur långt ifrån varandra bor vi egentligen? Potter var jättebra o vattenfallet måste varit otroligt vackert att se i verkligheten! Ora vado a Spågumman! Byee

2005-11-27 @ 14:57:14
Postat av: Carina D

De e ju mer vatten pa din bild ju! F'lat om jag "snodde" ditt inlagg, men du hann ju fore mig! Nu vill jag nastan se filmen igen, och bara titta pa bilderna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback