Kompisar.....i vått och torrt...!

Det lönar sig att eftersöka sina kompisar på alla sätt det bara går för till slut dyker de upp. Igår kom min kompis från Skottland och hälsade på hemma hos mig. En av mina kompisar som bor inne i stan (se blogg från i går) gav sig på äventyret att ta sig till. Hon satte sig på tunnelbanan och det hände verkligen!!! Tunnelbanan gick sönder halvvägs och det tog närmare 30 min innan det kom en ersättningsbuss som tog dem 3 stationer och sedan blev de släppta mitt i ingenting och fick gå så hennes lilla äventyr hem till mig tog 1,30 timma, i vanliga fall tar det 22 min. Så en eloge till min kompis som kämpade sig genom snöstormen för att komma hem till mig och träffa oss!!!

Dessutom var det lika roligt som vanligt att träffa min kompis från Skottland, superkul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback