JULGRAN

JULGRAN

Jag ska ha julgran i år. Jag har inte firat jul de senaste åren för jag har jobbat men i år ska jag fira jul. Så tänkte jag köpa gran!

Först hade jag tänkt köpa en riktig julgran eftersom de luktar så gott men så berättade någon att deras julgran luktat surt hela julen......he he he, stackarna. En annan berättade att så fort de tagit in jlugranen så hade den börjat barra. Så sade en tredje att de hade fått så mycket djur i julgranen så det var inte värt det. Oj, det kan väl inte göra något att få lite sällskap hemma, ha ha ha. För övrigt så hade Bauhaus i ett reklamutskick tips på hur man sköter en riktig gran.

Ok, jag har köpt en plastgran och så ska jag köpa julgransdoft på sprayburk. Sjysst!

Då kommer del 2, man kan klä julgranen i olika teman!!! He he he, på ett varuhus i stockholm föreslår man pastellfärger - kulorna ser ut som jättestora peps, kommer ni ihåg dem - chokladkulor med minsmak i pastellfärger.

Så är det ju det klassiska, kulor i rött, guld, silver, blått och grönt. Lite för färgstarkt.

Jag har fastnat för en annan typ där det är olika röda nyanser och mycket guld.

Annars kan man ju alltid klä den som nedan!

28254-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback