JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAD

Men det är ju så underbart att vakna vissa dagar. Jag är så glad. Imorse vaknade jag och drog upp rullgardinen bara för att se att det var igenmulet och supergrått ute, inte en snöflinga så långt ögat når och ingen underbar snö kvar på marken utan bara grått grått grått. Och jag som äntligen är ledig för första gången på evigheter...........

Så jag drack lite kaffe och snurrade runt hemma utan att egentligen göra något viktigt. Trots mina lediga dagar så får jag jobba så någon människa ringde och skulle prata jobb i en timma. Dessutom var jag på väg till möte på jobbet......så ringde det, det magiska samtalet!! JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!! NYTT JOBB!!

Jag ska få jobba med det jag är utbildad för, äntligen ett jobb för mig! Jag är så glad. Så kompisar, jag har inte berättat något dirket till er för jag går fortfarande och suger på den här karamellen. Det är så underbart. Jag kan inte tro att det är sant.

Sun, jag kommer att sakna dig men vi kan fortfarande leka även fast vi inte jobbar ihop.

Dessutom har jag bara haft så roligt de sista dagarna. I måndags var jag på en kurs hela dagen, det var jättekul. Jag fick lära mig att använda en defibrillator. Jag tror man får gå kurs bara för att lära sig uttala utan att snubbla på tungan. Den var jätterolig. På kvällen var jag och Paola på gratis bio, ha ha ha, Paola fick gratis biljetter för att hon är med på en volontärlista. Good for u Paola. Vi såg Välkommen till familjen, den var helt ok. Vi hade roligt iallafall.

Vi gick och tog en fika på ett café tvärs över gatan (Sveavägen). Men det är bara så härligt att leva, jag är så glad så till alla mina nära och kära stora kramar

Kommentarer
Postat av: Carina D

Ohmygod!!! GRATTIS TJEJEN!!! Jag blir sa glad sa det pirrar i magen. Fan, du ska ju fa bli jurist, ju! Nu blev jag avis... och nu ska jag se till att bli klar jag ocksa. Det ska ju ta ett par ar att fa in foten sedan ju... Fan, det ar ju helt kanon. Grattis, grattis, grattis!!!

Och nu forvantar jag mig ju att hora precis allt om det dar jobbet. Om det ar som man fick intryck av pa uni eller om det kanske t.o.m. ar ratt kul.

Jisses... grattis. Nu ska nog JAG ta och fira, till din ara. :o)

Postat av: Anonym

TAAAAAAAAAAAAACK. Ha ha ha, jag börjar ju inte som renodlad jurist men det är tack och lov inte långt ifrån. Jag har ju titel och allt och jag är inte assistent. Det känns så konstigt, du vet, jag kan inte riktigt tro att det är sant.

Det var tur att det kom nu.
Kraaaaaaaaam
Mimmi

2005-12-08 @ 21:58:14
Postat av: Anonym

GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KFM KFM DU ÄR MIN BÄSTA VÄN- KFM KFM INGEN ÄR SOM DU- KFM KFM JAG VILL BÖRJAJOBBA NUUUUUUUUUUU!!

2005-12-09 @ 00:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback